-

Tänkte bara klargöra ensak det har blivit en "diskussion" i det här inlägget jag har inte gjort något utlåtande än och jag tycker det är mest onödigt det som skrivs där, mina vänner har på ett sätt försvarat mig, vilket jag tycker är helt ok, hoppas hon förstår att det inte är mina ord utan deras. Jag vill helst inte blanda mig in i det där. Jag skrev bara ner min sida av historian eftersom jag anser att mina läsare gillar och läsa sånt, jag vet att jag gör det iaf. Det här är det sista som blir av denna "diskussion" punk slut.

Kommentarer
Postat av: dess

Som jag har sagt linn så har jag inget emot dig, tycker bara det är fult att hålla på sådär av dina kompisar. :)

2011-05-18 @ 20:58:04
Postat av: Anonym

haha men snygg, vafan är bruden för cp

2011-05-18 @ 23:11:13
Postat av: "du vet vem"

har inte något emot dig dess, tycker helt ärligt bara det var konstigt skrivet. och från min sida så anser jag faktiskt att linn hade rätt. Skitsamma, denna sak har faktiskt inget med mig att göra. Kanske onödigt att man la sig i men..

2011-05-19 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback