Someone like you

Han mötte mig utanför hans lägenhet. Det var tidig vår och solen höll just på gå ner. Himlen var sådär isblå som den bara kan bli i april. Jag blev fnittrig i hela kroppen när han log mot mig. Vi gick upp till hans lägenhet som låg en bit från stan. Vi satte oss på sängen, vi lyssnade på musik, sjöng och skrattade tills vi inte kunde sitta still längre. Vi började hejdlöst kittla varandra tills våra läppar möttes. Våra läppar passade precis, som en pusselbit som hamnar på rätt plats. Jag visste att det här var något jag skulle minnas i april. Våra magar började kurra ikapp och köket kändes som enda utvägen. Det enda som fanns var rostade mackor och ett paket bregott smör. Vi tog en macka var och tog några tuggor. Efter ett tag började vi båda skratta och sa nästan samtidigt att mackan smakade skit, så vi öppnade fönstret räknade till tre och kastade, vi försökte pricka bilen men det slutade med att båda misslyckades och skrattade återigen. Jag höll om honom och han höll om mig, andades in hans lukt och försökte minnas den. Musik spelades i bakrunden och han kysste mig igen mer intensivt den här gången. Jag låg bredvid honom i sängen och bara tittade på honom försökte analysera honom, försökte förstå vem han var, hur jag hamnade här bredvid honom. Just honom, killen som jag träffat på en fest bara en gång innan. Vi båda somnade sju på morgonen när solen nästan var helt uppe. Solen försökte tränga sig igenom persinerna och gjorde små smala skuggor in i rummet. Vi båda hade jeans och bar överkropp och han låg så nära mig, så nära att det inte gick komma närmare. Vi vaknade på förmiddagen av att hans mobil ringde. Det enda jag tänkte på var "vad händer nu?" men jag sa inget. Min mamma kom och hämtade mig och jag visste inte hur vårat hejdå skulle bli. Om vi skulle ses igen, om han skulle krama mig eller ge mig samma obeskrivliga kyss som kvällen innan? Jag visste ingenting. Han kysste mig, men jag visste fortfarande inte om det här var början på något fint eller om det bara var en engångsförtelse. Vi pratar fortfarande men natten han och jag tillbringade tillsammans kanske aldrig kommer igen.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: a:)

2011-05-09 @ 16:04:53
URL: http://bjurra.blogg.se/
Postat av: adde och dess

asså kan du bara sluta hitta på saker? och låta mig vara!

2011-05-14 @ 17:22:39
Postat av: svar till adde och dess

Om det nu inte var du, varför tog du åt dig för hon skrev ju då fan inte ut något namn, så alltså måste det ha hänt, om du inte ville att någon skulle veta att det var du så gjorde du bort dig som fan, är du låg begåvad eller spelar du bara dum? haha pajas

2011-05-16 @ 12:46:54
Postat av: du vet vem;)

smartass, adde och dess förtjänar etta plats på dummast i sverige. Nu är det ju bekräftat att detta hänt. Mer pinsamt är ju att ni båda verkar följa bloggen.. Och om ni nu inte bryr er?

Perhaps dess see her as a competitor

2011-05-16 @ 21:21:00
Postat av: dess

Hmm, till och med jag som inte känner Linn bra fattar ju att det är Andreas hon snackar om. Tro inte att jag är dum. Eftersom att det beskrivningen passade precis i inlägget också där han bor osv, sen har man ju som märkt att linn varit lite på han också. Så frågade Andreas om han hade varit med Linn och han sa ja, men att det inte riktigt hade gått till som hon beskrev i inlägget. Svar till "du vet vem" ;);););););): Hur det ska va bekräftat förstår jag dock inte? Och nej jag följer inte bloggen, Adde visade mig den och sa att det va någon stalkerbrud som ringer han 24/7. Och nej ser inte Linn som något hot, jag har nuförtiden inga känslor kvar för honom, men han är fortfarande min vän och jag tycker det är en aning pinsamt när han är med brudar födda 95 (lika gamla som min lillasyster)!



Men lycka till brudar som ska försöka provocera osv lägger /care på det. PINSAMT BARA! pz

2011-05-16 @ 23:08:00
Postat av: Svar till desss

haha, om det inte hade gått till så som linn skrev det? varför fick han då för sig att det var han, och beskrivningen vart han bor haha "han mötte mig utanför hans lägenhet som låg en bit från stan" ehm.. hur många killar är det som inte bor i lägenhet som ligger vid stan? fast enligt dig kanske det bara är adde som bor i en lägenhet vid stan?. Hur det ska vara bekräftat, jo för att han tog åt sig, hade han inte tagit åt sig så kunde man ju funderat om det inte hade hänt, eller så kanske det är så här dess, han kanske ljuger för dig? Har den tanken slagit dig?



"Och nej jag följer inte bloggen" hur kunde du då vara så snabb på att ge svar på det? du följer bloggen garanterat, och det har du ju visat ganska solklart nu, om du inte hade följt bloggen hade du inte märkt att någon hade svarat på din och addes kommentar, haha där gjorde du fan bort dig rejält

2011-05-17 @ 09:47:12
Postat av: s

Om någon här är pinsam är det ju fan du "dess", visst du får väl tycka vad du vill om linn men hon skriver väl exakt vad hon vill då det är hennes blogg? Och bara för att hon varit med om en liknande händelse i verkligheten betyder det väl inte att inlägget är om honom? Hon kanske tyckte det kändes skönt att skriva av sig om något som känns som en dröm. Men tydligen får man inte skriva ut vad man känner nu förtiden på sin egen jävla blogg. Du kommer inte långt på att dömma folk du inte känner, sen det adde tydligen sagt om att hon ringer honom hela tiden stämmer verkligen inte. Så ta reda på lite mer fakta innan du öppnar käften. Peace

2011-05-17 @ 09:54:15
Postat av: du vet vem;)

För det första, skulle adde någonsin läst den här bloggen om han INTE hade känslor för linn? För det andra, hon ringer honom någon enstaka gång om ens det och för det tredje "jag tycker inte om honom" jag skulle själv inte bry mig ett piss om någon skrivit något FINT om min "vän"(vad du nu kallar honom) på HANS/HENNES blogg. Det är väl endå ganska själviskt att du tror att adde bara är din? Herregud om du nu inte tycker om honom. Visa att du är hans VÄN och inte ett jävla psyko ex.

2011-05-17 @ 16:51:42
Postat av: DESS

Fan va ni är pinsamma, tänker inte ens kommentera det ni har skrivit. Men måste man va kär i någon för att kolla in dens blogg eller? Och snälla kan ni bara ge er någon gång? Och tydligen så är jag den enda som vågar stå för vad jag tycker. Sjukt fegt och hålla på att kaxa sådär utan att stå för det! För att få slut på diskussionen, är det inte Adde det handlar om eller?

2011-05-18 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback