Skärpning!

Hallå där, nu ska jag faktist försöka skärpa mig med bloggningen, lovar!!
Har nästan flyttat hemifrån denna vecka, spenderat dagarna/nätterna hos Tim för det mesta. Var på en trip till skellefteå helgen som var och firade min söta morfar som fyllde år. 
 
I veckan har jag även åkt på ögoninflammation, öroninflammation och ont i bihålorna. Jag tycker att det inte är sån jätte stor grej egentligen ser mig inte som sjuk direkt men min pojkvän tycker jag ska stanna hemma från skolan iaf. Så ikväll har vi renbäddat och vädrat hans säng/sängkläder och imorgon ska jag städa lite i hans lilla hus hade jag tänkt... får väl se hur det blir med det, men det ska jag nog göra. Har ju ändå inget bättre för mig. Nu ska jag krypa ner hos min sovande pojkvän och sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback