Julmys

Idag har jag bara tagit det lugnt, bakat pepparkakor helt ensam för min pojkvän fick för sig att gå och få magsjuka... Klart jag slipper undan magsjukan den här gången också!

Det är ju snart jul och jag har inte köpt julklappar än.. Heller inte kommit på vad jag ska ge eller vem jag ska köpa till.. Med min inkomst som består av 1050kr i månaden blir det ganska så tajt, får se hur jag löser detta... Längtar dock som fan på att slå in presenter och sånna grejer!

La även in en färgbomb i håret för några dagar sen, hoppas på att kunna göra en hårförlägning snart! Förresten hoppas ni gillar iPhone bilder för det är de enda jag har att bjuda på från dom senaste dagarna!


Kommentarer
Postat av: lina

hur har du råd med förlängningar och färgningar då ?

2012-12-12 @ 17:46:07
Postat av: kattsöt

hahahaha, orkar inte att vi också har älgformen, så sjukt random pepparkakeform hihi

2012-12-12 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback