hello

Hej igen, har funderat på att kanske börja blogga igen. Ni har inte hört från mig på snart ett år och kan säga att mycket har hänt! Har fått börja gymnasiet äntligen! Går handelsprogrammet på fridhemsgymnasiet och jag trivs sjukt bra! Har verkligen hittat min grej och dom som går i 9:an och ska välja program så rekomenderar jag handels det är nästan inget plugg och mycket är praktiskt så dom som inte har bestämt sig kan jag starkt rekomendera handelsprogrammet!
 
Livet går bra nu jag och Tim har snart varit tillsammans i 2 år (yeeey) skolan går jätte bra och jag känner att allt bara flyter på just nu! Efter all denna frånvaro från bloggen så är jag all open för om ni har några frågor om mig och min vardag! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback