Don´t lose who you are

Hejhej, senaste veckan har jag inhålligt vänner, fotboll, soffhäng och pojkvän. Inget intressant alls. Har dock haft en bra vecka, ovanligt bra faktist. Tror det mest beror på min fina pojkvän som jag blir mer och mer kär i för varje dag som går. Haha grejen är den att skulle jag läsa en blogg och en tjej skrev just sådär skulle jag garva och tycka hon va as töntig, men lilla jag har just blivit en såndär kärleksbeliever lite klycshigt men men. Vi har ju ändå hållit ihop i snart ett år så... antar att jag tror på kärleken igen, eller inte antar jag tror på kärleken igen. Djupt Linn djupt... ne men jag sitter hos min b-friend just nu och slöar framför datorn, sååå jag sitter ba och ordbajsar som fan, tänkte att det skulle va lite roligt för er med en liten update också höhö. puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback