lessssssss

Nu får bloggen se ut såhär framöver. Ska försöka boka in någon dag i veckan med Ellen så jag kan styra upp det här snart. Ska dessutom bli bättre på att blogga också. Känns så tråkigt att inte kunna titta tillbaka om ett år vad jag gjorde när jag inte ens bloggar något, knäpp jag är. 4real nu ska jag ta tag i det här!

PS. Ser det konstigt ut eller något tryck F5 och är det något ni ser är fel eller om det blir för stort på eran dator eller något säg gärna till ser bra ut på min men vill ändå att det ska se någorlunda normalt ut för er andra också! Blev något fel med kommentarerna också (ska försöka fixa det med lite hjälp) men det går kommentera och det blir det inlägget du trycker på, men när du kommer till när du ska skriva så är inte inlägget ovanför fast kommentaren blir ändå till det inlägget, om ni fattar hehehe DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för mig syns inte bilderna på bloglovin?:o men när jag går in som vanligt ser allt bra ut :)

2012-05-05 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback