Jag är Vaken i månskensregn, Vridandes i min säng, nätterna känns igen, morgonen kommer sen och jag bara längtar tills vi ses igen

Den här helgen har varit mystisk, delat sorg med glädje, gråtit och skrattat. Kysst någon utan att tveka, pratat in till småtimmarna och solat tills jag blivit svart. Mitt humör samt känslor har dalat upp och ner som ett frittfall. Jag känner mig sådär kluven och illa till mods igen men samtidigt så är jag starkare än någonsin. Jag har fått bevisat för mig att jag förtjänar bättre och nu så ska jag skratta och gråta tills denna åktur är över, och jag vet att med tiden så är det du som står där med hjärtat i händerna och saknar någon du aldrig haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback