I've been standing here all by myself in the pouring rain. I think there's someone I should call right now, but I can't recall his name.

Idag har jag varit så jäkla trött eller ja det har jag varit senaste två veckorna. Som om all kraft bara har sugits ur mig, längtar såååå till sommarlov. Inte för att jag har det jobbigt med skola och sånt utan bara inga krav, varmt, vänner, bad, boooys;), stranden, paaartey och fan SOMMAR längtar som fan! haha. längtar tills allt blir bra också. Tills jag slutar sakna. Det är nog det jobbigaste att behöva sakna så jävulskt. drygt. Var förbi min älskade Tina idag också can't say how much I love her, but it's aloooootttt!!
Juste! Jag har köpt en KJOL en kjol? Vad har hänt med mig själv. Den är dö snygg om jag inte är lat kanske jag visar er. Nu ska jag se bb som suger och försöka sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback