I ended up under the cover with no one else to blame

Hur ska jag veta vart jag har dig när du bara rycker på axlarna så fort jag letar efter svar? Jag vet inte längre hur jag ska reagera när du hör av dig, jag vet inte hur det ska kännas längre. Jag vill inte sakna men tro det eller ej det gör jag jätte mycket... Dagarna går lättare nu, lättare än förut. Det är som om vi inte avslutat något utan bara går runt och undrar hur det är eller kommer att bli. Det är svårt att förklara vad som engentligen hände, jag kan inte svara när någon frågar. Jag vet inte varför eller hur egentligen. Jag går bara runt och undrar massa och när jag frågar får jag inget svar.

Kommentarer
Postat av: sara linnea therese

<3

2012-05-07 @ 11:51:04
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback