Tisdag-onsdag

Igår så bestämde jag Emma Tina och hanna oss för att parta vilket vi gjorde helt ensamma till klockan två då lite mer folk ramlade in. Kvällen/natten blev lite konstig, vet inte riktigt hur jag ska förklara men det fanns ljusglimtar under nattens bravader som gav mig lite hopp ändå.

Idag har jag bara legat i soffan, lite sliten. Efter middagen så test sminkade jag Sanna och liv inför deras avslutnings middag imorgon, jag hoppas dom blev nöjda! Riktiga snyggingar blev dom då! Ska försöka fånga någon bild på dom imorgon hehe. Godnatt


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Jag gillar din blogg! :)

2012-06-09 @ 13:46:53
URL: http://stahlbrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback