I'm damned if I do and I'm damned if I don't So here's to drinks in the dark at the end of my road And I'm ready to suffer and I'm ready to hope It's a shot in the dark and right at my throat Cause looking for heaven, found the devil in me Well what the hell I'm gonna let it happen to me

Jag är tillbaaakaaa! Jobbat senaste två veckorna med Tina på dagis eller som det nu så fint heter ''förskola''. Har gått super bra och fick världens bästa tillfälliga kollegor! Har även fått svar på massa frågor jag inte ens visste fanns, lite förvirrad men ändå helt jävla cp lycklig! Livet äger atm, och nu ska jag snabb fixa håret snabbt för ikväll ska jag ut på äventyr med fina vänner och göra stan osäker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback