?

Har några vänner som bara glidit ifrån mig, har skickat sms (flera stycken) utan svar. Känns lite konstigt och det är något jag verkligen bekymrar mig över. Så om du känner dig träffad hör gärna av dig för jag vågar knappt längre. Har varit med Tina ikväll och bara snackat girltalk, behövdes verkligen. Känner mig rätt så trött så ska nog sova nu. Känns nästan lite konstigt att sova ensam nu när man haft en sovkompis nästan varje natt. Min Iphone har äntligen blivit upplåst så nu kan jag blogga från mobilen. OCH nej jag kommer inte bara ta en bild och skriva "nu är jag på skolan slutar blablabla" tio gånger på dan. Har jag något jag vill dela med mig av så gör jag det. Godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback