Behöver lite kärlek från fel sort och sympatier från fel håll

Mitt minne från helgen är för färskt för att pratas om. Jag försöker fortfarande få perspektiv på allting. Om det var på riktigt eller inte? Om han verkligen kysste mig? om han log mot mig sådär villkorslöst som jag gjorde? Så olika men ändå så himla lika. Du är lugn jag är uppe i det blå. Du är trött jag är alltid pigg. Vi gillar samma musik, samma glass. Jag trodde aldrig att jag skulle bli glad ändå från tårna och upp igen men det fick jag. Inga förväntningar ingen framtid. Bara nuet och dina fina sms som får mig le varje dag.

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]

Hej du fina människa!

Jag blev finalist i en tävling och jag behöver din röst så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!

Gå in på länken och skriv en kommenar. I kommentaren ska du skriva att du röstar på bild nummer 5.

http://coolamicaela.blogg.se/2011/may/dem-5-finalisterna.html#comment

Din röst behövs. Tack på förhand! :D<3

2011-05-16 @ 16:52:33
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback