jag dyrkar din aura och skugga så tom jag yrkar på livstid och du var min dom

Jag vet ingenting längre. Jag är ensam igen.. ni vet killar som bara är vänner fast dom inte förstår det? Jag har mest killkompisar eftersom dom är ärliga tjejer går bara bakom ryggen. Jag är inte kär i någon just nu. Tycker inte ens om någon. Känner mig bara arg, arg på alla känslor som snurrar runt och jag får ingen koll på något. En kyss ska kännas enda från tårna till himlen, men en kyss känns inte längre kärlek är bara sex sedan blir man sårad. Jag ger all lycka till dom som hittat kärleken. Jag letar men ska sluta. Det kommer falla sig naturligt för mig också. Inte nu men snart. Jag vill passa på och säga grattis till min älskade vän Rebecca Och Christoffer all lycka till dom och förlåt för att jag reagerade så hårt ni förtjänar all lycka.

Kommentarer
Postat av: - Awa Gardis

Snart kommer nog även du hitta din kärlek! Tappa inte hoppet, ge aldrig upp!

2011-03-29 @ 14:34:42
URL: http://awagardis.blogg.se/
Postat av: malin

grattis till vad?

2011-04-02 @ 20:56:56
Postat av: linn

svar: ja malin att dom blivit tillsammans

2011-04-02 @ 21:45:03
URL: http://alcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback