everyone is perfect!

Blir jävligt less på Umeå folk. Vafan är umeå för något egentligen? Massor med falskt folk som är avundsjuka på minsta lilla och gör allt för att trycka ned varandra för att känna sig bra själv. Patetiskt om jag får säga det själv. Menar inte att jag aldrig gjort det, inte medvetet men det kommer automatiskt någon umeå smitta. Men ensak skulle jag aldrig göra med flit är att såra dom personerna som jag älskar, antar att mina såkallade vänner inte tänker likadant. Jag är less på umeå som fan har inte märkt det förr, men nu är jag glad att jag for hit till Petra, Min älskade vän som står bakom min rygg no matter what. Jag har ALDRIG kommenterat något negativt på någon blogg i hela mitt liv, kanske haft en annan åsikt men aldrig anonymt tycker det är sjukt fegt. Behövde nog mest bara skriva av mig känner mig lite ledsen över att folk tänker som dom gör, för att vara glad själv måste man göra andra glad. Ge komplimanger! jag vet att jag skiner upp som en sol då. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback