Lång historia kort

han tittade bekymrat in i mina tårfyllda ögon och sa linn det är slut det här är sista gången vi kommer träffas. jag kände paniken trycka i bröstet och tårarna rann som två stora forser längst mina kinder. jag ville springa där ifrån men mina ben lydde mig inte. jag stod fast klistrad framför honom och jag släppte honom inte med blicken. jag märker att jag vänder mig om och tar ett steg Bort från honom. då säger han linn ge mig en kram jag sneglade på honom och skakade på huvudet. han sa linn om du inte gör det vet du att du kommer ångra dig. jag gillade inte ljudet av mitt namn. Jag gillade inte att han hade rätt. jag kramade honom en sista gång Och kände mig krossad. han försvann och jag stod Ensam kvar. kändes som om jag sjönk under jorden och någon lämnade mitt hjärta på ytan och lät alla skjuta på det. precis så kändes det. fråga inget för ingen kommer få ett svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback