Jag sluter mina ögon i natten

anonym :
jag har ganska länge undrat hur du kom på ditt bloggnamn och om det betyder/står för något? och hur uttalar med det??(a)

Gud vad kul att få en seriös fråga för en gångsskull! (särskrivning eller..?)
När jag gick i sexan var det väldigt populärt med tröjorna och byxorna UCLA från bikbok. Så jag hade på mig en sån tröja och min vän Markus sa "är inte det där ditt namn?" (för min förra pojkvän hade ett album på apberget (haha) som hette ALCU och var bilder på mig) tillslut märkte vi att det var mitt namn baklänges (alltså initsialer)
Anna
Linn
Cecilia
Uddberg
Det utalas alsu men alla säger alku det spelar egentligen ingen roll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback