Jag kommer aldrig låta dig se mig svag

Kan inte allt bara vara enkelt? Inga svåra vägar. Bara lätta svar. Inget är fan lätt, men nån gång kan det väl ändå få vara det? Inte så jävla svårt hela tiden. Jag har en stavmixer i mitt hjärta. Avstånd är bullshit. Kärlek övervinner allt även om det hade varit 1miljon mil emellan oss. Jag tänker på dig mycket nu och allt du sa, som kanske inte ens var sanning. Du kanske ljög mig rätt upp i ansiktet vad vet jag? Det kändes äkta som om det kom från ditt hjärta. Jag trodde på allt, svalde det med hull och hår, men nu i efterhand vad ska jag tro egentligen? Det är svårt.

Edit: skrev detta i ren frusturation men nu i efterhand: People that are meant to be together, always find each other in the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback