måste bara skriva av mig lite.

Varje natt när jag ligger sömnlös och tänker på dig så måste jag smsa för att se om du också ligger sömnlös som jag. Dig som jag gått igenom nästan allt med. Jag saknar dig varje sekund. Jag vet att du har någon annan för det har du alltid och denna hon kommer aldrig bli jag. Jag förlät dig när ska du någonsin förlåta mig? Våran historia är 10 månader lång och jag är less på att du alltid springer runt i mitt huvud dag som natt. Jag känner ingenting längre mitt hjärta sitter utanpå och jag har inte fötterna på jorden. Inte än. Ändå vaknar jag varje morgon möter din djupa blick och försvinner igen. Men allt löser sig, det gör det alltid. Men den här gången är jag inte lika säker. Om ett år kommer jag säkert titta tillbaka och se det som en fin tid i mitt liv. Så jag säger nu till alla där ute ge inte upp. Vad ni än gör så ge inte upp. Som en vän sa till mig "kärleken är blind, men inte döv"

Kommentarer
Postat av: towee

du skriver bra linn!

2011-01-18 @ 20:34:04
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback