can you lie next to her and confess your love?

Jag gillar sånna här bloggare som har lite speciella kläder. Som My Blomqvist och Emmy(goodwi?) Som inte är som alla andra. Det ger mig inspiration. Har feber och lyssnar på världens underbaraste musik. En låt som jag hittade på Linas blogg som följt mig sen hon la ut den. Blev kär direkt. Mina inlägg brukar vara skrivna i ett högt tempo men nu kan ni läsa med lugn och ro för min röst i mitt huvud är just nu lugn och tom. Bara ord som olyckligtvis hamnar på denna tråkiga blogg.. Hoppas låten är lika salig för er som den är för mig. puss

Kommentarer
Postat av: kung

http://open.spotify.com/track/6b5rA9rthDbZDOQp9UbOgl mkt bättre!

2011-01-26 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback