sundsvall

Hej, Har rymt till andra ställen senaste veckan. I helgen flydde jag till mina gammla grannar som bosatt sig utanför sundsvall, Rebecca höll mig sällskap under resan. Hon är en vän som jag bara kan va, om ni förstår!? Det var riktigt skönt att umgås med alla härliga människor som har varit del av hela helgen. Har shoppat med Becca förfullt hela lördagen! Blev inte så många bilder men några blev det. Vaknade dock åtta imorse av forsande näsblod sprang upp för trappen med blod fulla händerna och ansiktet 20minuter senare (katten blev rädd för allt blod jag hade i ansiktet så den sprang in i dörren..) går jag belåten ut från toan för att jag fått stopp på det nämen är det inte blod hela vägen från sängen till toan (det är en bit) Skurade trappen såhär kring 20över åtta på en söndagsmorgon fan vad skönt. Känndes dock som jag fått ett ex antal kallsupar. Helgen blev mer än lyckad och jag önskar bara att få komma tillbaka så snart som möjligt.
Vi hade en tendens att bli ful på nästan alla bilder..
Obligatoriskt stopp i ÖVIK för att fylla kistan med mat
Högakusten bron + andra familjen i bilen framför som följde med
av med sminket på med myskläder och massa struntprat framför brasan
amazing utsikt från huset!
grabbarna grus
Frasse (frans-jäger) en han som visade sig vara en hon!
Fuck redan söndag
Becca hatade inte högakusten bron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback