operation

gråter fan ihjäl mig hade skrivit ALLT om operationen i detalj huuuur långt som helst sen dör min dator och allt far bort. Helvette. Kort och gott operationen gick jätte bra och jag fick fara hem redan vid middagen. Anledningen till varför jag tog kort på min "rumpa" var för att det var där ifrån min kirurg tog fettet ifrån för att fylla ut överläppen. Då undrar ni kanske "varför inte bara botox/restylane?" För att ingen av dom är permeaneta. Här har ni bilder från dagen som lär förklara en hel del om vad jag gjort.
FÖRE                                                                                                EFTER

Kommentarer
Postat av: linnea

FAAAAN VA NAJS DET BLEV

2011-12-03 @ 01:50:43
URL: http://linnealundgrens.devote.se
Postat av: anna

Gud va fint det blev gumman :) Men du va fin innan oxå <3 puss faster

2011-12-03 @ 23:27:55
Postat av: sara linnea therese

tim kommer alltså pussa på din rumpa när han pussar dina läppar:]:]

blev iallafall skit bra det där linn!

2011-12-04 @ 21:30:00
URL: http://sltr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback