UNBEAUTIFUL

Jag visste att han var i samma stad, nervöst for jag dit. Han log och vinkade till mig, jag log och vinkade nervöst tillbaka. Han hade lovat att det alltid skulle vara som vanligt när vi träffades, men det här var allt annat än vanligt. Han lovade att jag aldrig skulle behöva tänka att "han kände jag förut" men det var precis det jag tänkte när du såg mig. Du lovade att aldrig lämna mig, du gav mig helt fel avslut, och du vinkade som en främling.

Jag tittade på min vän som gick bredvid mig med sorgsna ögon. Hon såg att jag gick sönder inombords, och jag insåg att det här var sista gången jag måste försöka sätta ihop mig själv.

Kommentarer
Postat av: linnea

<3.

2011-09-01 @ 00:22:48
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback