Fredag

I fredags fyllde Sandra år och vi lurade henne och sa att vi skulle ha 80-tals dresscode, men så var inte fallet. Sandra var själv utklädd medans vi andra hade normala kläder. Kvällen blev ändå lyckad och jag tror nog Sandra blev mest nöjd med presenterna hon fick ;) Jag låter bilderna få tala för sig själv!
Klädde ut mig lite lätt till 80-tal så Sandra skulle tro att det var sant hehe..
Satte henne där framme medans jag bytte om där bak. Sandra har ingenaning om vart vi ska eller någonting!
Sandra står och skriker i hissen och undrar vart vi är. Hon har ingenaning om att kattis står med oss i hissen.
80-Tals Sandra hahaha.... hon vägrar först ta av sig ögonbindeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback