melonaseratrionfump

Linn är en liten annorlunda filur. Annorlunda behöver ju inte betyda dåligt ellerhur? Nu sitter hon och äter chips och har ingenaning om vad jag skriver. Lilltjoppen har haft det väldigt jobbigt nu ett tag men nu har hon äntligen börjat bli glad igen. Det syns på henne, hon har försökt börja leva livet igen och ser mycket piggare ut. Skola han hon börjar komma tillbaka till också, dock är hon inte där lika ofta som alla andra kanske men hon går dit. Och det gör mig glad!

Så nu tycker jag att alla ska skriva en kommentar om hur awesome hon är som klarat av allt hon fått gå igenom! Även om många av inte har en aning om vad som hänt så gör kan ni lägga en fin kommenta
r:)



Jag älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: sara linnéa therese

kanske lite svårt att förstå märkte de själv när jag läste va jag skrev:]

2011-04-27 @ 22:32:36
URL: http://sltr.blogg.se/
Postat av: Ellen Suurholma

Du är stark Linn :)

2011-04-30 @ 01:43:33
URL: http://ellensuurholmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback