jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Kollar på våran bild, försöker koncentrera mig på dina ögon. Jag känner inte dig, det finns inget att tänka om. Han bara är där på bilden med mig. Jag försöker, men tror inte jag kommer lyckas. Hur kan man känna sån kraft för en person man bara träffat en gång? Det finns inget att tänka om honom. Om han och mig. Det finns inget vi, inte än. Jag vågar inte ta första steget men ändå är jag så nyfiken. Du känns annorlunda, spännande. Du känns som en bättre version av mig. Melissa spelar sin musik i mina högtalare, jag försöker få perspektiv på mina tankar. jag lovar att falla vart du vill. Det enda som fattas nu är ett hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback