-

Så länge jag kan minnas har jag alltid känt mig iaktagen av något, hört ljud som egentligen inte är någonting men som jag kommer ihåg men inte tänker på så ofta. Det har alltid varit så dock inget jag brytt mig om. Pratade nyss med mamma ett bra tag om att jag alltid känt så. Mamma tror att jag har änglar som vakar typ hennes mormor och farmor som hon stod väldigt nära dock dog dom innan jag föddes men mammas mormor sa direkt att jag skulle bli en flicka och mamma tror att hon bestämde sig för att dö för att jag skulle få hennes plats på jorden eftersom hon dog två veckor innan jag föddes och hennes begravning hölls dagen jag var räknad till. Låter kanske konstigt men mamma tror att dom är änglar som vakar över mig, med tanke på att inget har någonsin hänt mig jag har aldrig brytit något aldrig skadat mig eller något sånt. Känns skönt att veta att man har änglar över sig. Jag tror på det iaf, det är väl upp till er om ni vill tro på det eller inte. Jag tror att dom flesta har en ängel.

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: hahaha men jag vågar ju inte väcka folk:]

hopppet om att jag började grina när jag läste det här.. hur fint som helst!

2011-04-03 @ 16:45:42
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback