This is the last time


ur min dagbok: Det är ett tomt blad. Ett vitt papper. Som lyser mig upp i ansiktet. Jag vill skriva, få pappret att skrika. Vill skriva ut alla mina känslor på just detta tomma papper. Det vita pappret. Inget kommer fram. Tankarna svartnar. Det vita pappret stannar på samma plats. Det fortsätter lysa. Lyser svart. Lyser svagt. Skrattar. gråter. Inget ord vill bli ner skrivet. Pennan blir orörd. Ändå svartnar det. Inget behövs skriva. Det tomma bladet förblir vitt. tomt. ensamt. bortglömt.

Kommentarer
Postat av: fint

du är sjukt duktig på att skriva!!

2010-09-07 @ 19:08:15
Postat av: fult

nej det är du då fan inte

2010-09-08 @ 18:08:59
Postat av: Malin

fint skrivet!

2010-09-09 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback