som om alla löv just fastnat men trillar av samma sekund

ÅRETS FJORTIS BILD HAHAHAHHAHA
Denna kväll spenderades med Emma och Tina. Tänk er två rosa klädda tjejer ute i skogen plus en blå teletubbies. Vi gick upp i omberget tornet. Massa minnen kom upp och denna kväll blir minnesvärd! Stod och sjöng(skrek) alla möjliga låtar haha! Vi mötte upp Jimmy Robin och Maria en stund också dock var det så satans kallt så vi for hem nästan direkt. Sitter nu framför tvn med mamma pratar med bästa Fanny på msn och dricker cola! Ska dra en film sen sova! Alltså förlåt för all bad update men skolan tar mycket tid och jag vill hinna umgås med mina vänner också. Ska försöka så gott jag kan! godnatt!

Kommentarer
Postat av: leif

2010-09-08 @ 20:16:30
Postat av: leif

oh vilken snygging men oo vilka båmber! vill du bli modell så är det bara att komma till storsjöbadet för jag e fotograf! kom till skogen där brevid imorn vid 16.00, kram lille leif

2010-09-08 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback