If you don´t love me, why do you raise my hopes?

A fine frenzy - Almost lover
Låten som alltid kommer tillbaka till mig när kärleken sviker. Har lyssnat på den om och om igen sen igår. Jag är glad. Jag gråter inte (längre). Men ändå känns det jävligt jobbigt. Det är iaf slut mellan mig och S. Vet nästan inte äns själv varför så fråga inte. Sista depp inlägget nu. (eller?) Ska dra hem en film. Kanske se dear john för hundramiljoende gången (Min favorit film för dom som inte visste!). Gråta av mig lite så jag klarar av morgon dagen. Inga outfit bilder senaste dagarna. Det är så att jag klär mig efter mitt humör, deppad = mjukis/jeans, Hoodie, koss lurar, hög musik och luva. Åh så less jag är.. just nu är det bara .. dåligt? bajs? skit? emo? inte äns värt att läsa det här. hejdå.

Kommentarer
Postat av: moa

kämpa linn hjärtat

2010-09-28 @ 23:21:55
URL: http://mlingvall.blogg.se/
Postat av: lina

vad hände med de förra inlägget du skrev? gråt aldrig över någon som aldrig skulle gråta över dig! :)<3

2010-09-29 @ 10:21:45
URL: http://linaatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha skämtar du med mig? var ni tillsamans mer än en vecka eller var det tre? lilla fjortonåringer

2010-09-29 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback