svar

är du avundsjuk på någon just nu?
vad tycker du om för mat?
vem är den bästa du legat med?
vilka är de 3 snyggaste killarna i holmsund?
har jag chans på dig ja/nej/kanske?
Vem/vilka är dina snyggaste kompisar?
favorit färg?
favorit affär?
favorit djur?
vad är det bästa du vet?
heta spanjorer eller kalla norskar?
vad är dina planer inför framtiden?
bästa bloggarna?
om du fick välja någon du skulle vilja se ut som vem skulle det vara?
vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
vad är det mysigaste du vet?
favoritegenskaper hos en kille?
är du avundsjuk på någon just nu?
Ja, det är väl alla mer eller mindre ;p
vad tycker du om för mat?
Jag är en allätare! typ förutom ägg blää
vem är den bästa du legat med?
Lätt mig själv! om det nu går haha
vilka är de 3 snyggaste killarna i holmsund?
Beror på vilken årskull du siktar på? jag är sjukt kräsen, gillar inte fjortisboys. Men var mer specifik så ska jag svara!

har jag chans på dig ja/nej/kanske?
Tyvärr är inte redo för ett förhållande </3
Vem/vilka är dina snyggaste kompisar?
Tina emma sandra kattis fanny emma desiree stina m.m. alla mina vänner är snygga!

favorit färg?
svart

favorit affär?
Konsum! kidding. klädväg är den nog något dyrt som gina tex! :D
favorit djur?
hund! utan tvekan!

vad är det bästa du vet?
När alla bitar faller på plats.

heta spanjorer eller kalla norskar?
En tuff en.. hm spanjorer.. njea norskar är väl snygga? har jag för mig! så norsken!
vad är dina planer inför framtiden?
Jag ska bli frisör! även om betygen inte räcker så ska jag bli frisör!

bästa bloggarna?
Läser miljoner bloggar men DollyBlond är lätt bäst!

om du fick välja någon du skulle vilja se ut som vem skulle det vara?
Megan fox! dock utan hennes acne gropar..
vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
ge till fattiga barn som alla vänliga människor *blink*
skoja.. lite känslokallt men jag skulle nog betala en frisör utbildning flytta till stockholm och ha det bara bra!

vad är det mysigaste du vet?
När det har regnat och man just bytt från blöta småkalla kläder till mjukisar och en tjocktröja sätta sig framför en disney film med en fin kille och med en kopp te/varmchoklad med massa filtar och tända ljus! vilket moment alltså!

favoritegenskaper hos en kille?
Att han vågar säga vad han tycker. Vad han tänker och visar sina känslor vare sig det är bra eller dåligt. hatar killar som väntar med att tex göra slut. Sanningen är bäst.

Kommentarer
Postat av: frågestunden

/ vi holmsundare som går på bräntis ;)

2010-10-10 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback