så svåårt

Ska färga håret rött på torsdag och jag börjar redan ångra mig... finns så många rödfärger! blir galen. Får se vad det blir för något. Ikväll tror jag att jag ska vara med Robert och Emma(????) säkert någon fler. Eller så sitter jag hemma hela kvällen. Är på jätte konstigt humör och vill mest bara gråta. hoppas någon kan få mig på bättre tankar. Halloween i helgen också, eftersom mina vänner inte kunde i helgen blir det nästa helg! vi är lite efterblivna som kör en helg efter alla andra haha. ha en bra kväll. hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ska du fira halloween med? :D

2010-10-29 @ 20:30:02
Postat av: löölln

2a, 5e eller sista bilden var snyggast:D

2010-10-30 @ 04:27:30
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

2an var snyggast tycker jag:)

2010-11-02 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback