roligt tidsfördriv

Satt alltså med min dip-liner och ritade mig i ansiktet eller halva ansiktet... så sjukt fult med såå sjukt kul!
Jag ska nog ta och börja blogga igen.. saknar det såå sjukt. Väldigt skönt att alla mina läsare har stannat kvar oavsett what i had in mind. Har lite problem just nu men det ska lösa sig. J förlåt mig.
Min kväll har spenderats med Tina, Emma, Sandra och lilla kattis. Vi tänkte fota några snygga bilder i mitt badkar men det slutade med att dom försökte dränka varandra och bara vara oseriösa! men roliga blev dom ändå!
Jag tycker verkligen att alla ska börja kommentera mer! blir riktigt tråkigt att sitta och skriva massa och inte få någon feedback. sooo keep it up! just nu ska jag som vanligt se OC är inne på min tredje säsong nu! hoppas john blund hälsar på också. (har han inte gjort på veckor...) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback