meningslöst

Visste du..

att jag vill ha - ett liv
att min senaste kyss - obetydelsefull.
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - om ingenting för det mesta
att jag inte gillar - ägg
att jag avskyr när folk startar - massa töntiga bråk
att kärlek är - något som aldrig händer mig.
att jag gillar att - sjunga
att jag alltid kommer att - tänka på dig.
att jag är hemligt förälskad i - ingen. fast någon.
att sist jag grät var - nyss
att min mobiltelefon är - jävligt ful.
att när jag vaknar på morgonen - jag vaknar på eftermiddagen
att innan jag går och lägger mig - somnar jag inte.
att idag har jag - vaknat alldeles för tidigt.
att jag just nu tänker på - för mycket.
att i kväll ska jag - försökta glömma allt.
att i morgon kommer jag - vara med tony
att jag hoppas -
att allt skit blir bra


Har du:
Någon som förstår dig? robert <3
Någon som du saknar? massor
Någon som du hatar? .
Vem kramade dig senast? Emma thysell
Vem pussade dig senast? Emma thysell
Vem ringde dig senast? pappsen
Vem ringde du senast? Emma Thysell
Vem var hemma hos dig senast? Robert
Vem var du hemma hos senast? Jenny
Har du några kärleksproblem? för mycket.
Har du pratat med någon idag? ah
Har du gråtit idag? jo
Har du skrattat idag? de me

Jag:

Är singel? jo..

Svär ofta? för mycket.
Sjunger i duschen? alltid lika pinsamt varje gång
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? använder inte pyjamas..
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja...
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
redan gjort. inte så hemskt.

Har du:

piercingar? nope.. näsan snart! har inte äns i öronen.. :(
Syskon? storebror
Jobb? ne
För många vänner? aldrig
Rymt hemifrån? inte än
Färgat håret? ah
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? lite.
Varit kär? jo
Gjort något olagligt? hihi ja
Somnat i skolan? två gånger kanske
brutit ett ben? typ stortån
Tappat bort mig i min hemstad? faktist
Sett en fallande stjärna och önskat? faktist
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ojaa
Smugit ut utan lov? massa gånger
En hemlighet som ingen annan vet? vet inte
Sovit en hel dag? jooo
Somnat gråtande? m
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha... mmm
Blivit generad inför folk? blir typ aldrig generad men på sista tiden har det blivit såå..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? njeaa
Ätit musslor? aldrig
Varit på en festival? nope
Haft ett förhållande i under en månad? jo.
Blivit kallad player? typ av en p12 -.-
Färgat ditt hår svart? nästan

Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren
Ska du göra i helgen? tony imorn
Har du för kläder på dig? en tshirt troses
Gjorde du igår? absolut ingenting
Ska du göra i sommar? inget planerat kanske utlandet?
Åt du senast? äpple
Har du för mobil? samsung jet
Vad köpte du senast? T-shirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback