All I know is I´m lost without you

Ur min dagbok: Det är något som fattas. Jag vet exakt vad, men det finns inget ord som täcker var det är. Bara känna att hela kroppen börjar skaka och man dras ner i avgrunden som man gör allt för att ta sig uppifrån. Gråter av panik. Slänger iväg ett sms som lyder "varför kan ingen älska mig?" som jag egentligen vill skriva såhär "snälla kan du älska mig?" Jag är desperat och tvivlar starkt att det går någon på denna jord som är till just för mig. Kärlek är bullshit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver sjukt fint!

2010-10-05 @ 16:24:58
Postat av: Anonym

En jätte bra ide med att skriva ur sin dagbok.

Jätte fin blogg. :)

2010-10-06 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback