You're the only one who Knows exactly what I mean

Sommar skolan i sjuan ♥
Jag är så himla glaaaaaad! vet inte varför!? och på en söndag dessutom? men allt känns bara bäst. och lyssnar på världens skönaste låt med världens skönaste text. Maria mena - you´re the only one Natt öppet var verkligen kul. Roligare än jag trodde. Dock finns det ju alltid idioter men det tar jag inte upp här. hihi har lite skvaller också! som jag ska tissla om med Tina Emma och Sandra imorgon! Mamma har julpyntat lite och det är verkligen supermysigt! kanske det som gör mig glad..? är iaf super glad och vill bara stanna tiden och stanna i min lyckobubbla.
tillägg: hade just skrivit klart och kände mig glad. sen kommer morsan och förstör exakt allt. sdmkasmfdsgnfds!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback