Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

(Bild sen i somras min älskling ♥)
Hejhej, förlåt för att jag inte uppdaterat idag men jag har faktist inte haft något vettigt att skriva så det har inte blivit av. Har sett att många tagit bloggpaus nu och tycker det är riktigt synd med tanke på att ingen är van vid vintern nu och sitter helldre inne som resulterar vid att man bänkar sig vid datorn så statistiken höjs en aning.
Annars har jag bara varit med Petra ikväll och haft det mysigt. Skolan har varit sug som vanligt. Enda bra är att man får träffa alla och många har verkligen gjort förändringar med sitt utseende osv. Har suttit och kollat in lite kläder som jag ska fråga mamma om hon vill beställa åt mig. Ska mysa vidare nu! tjee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback