Leonardo Dicaprio (tidsinställt)

Det här är min romeo.. Världens bästa skådespelare och världens vackraste ansikte. Det här är min kändiscrush. Han har alltid varit det och kommer alltid att vara! Min lekstuga är pryd med några affischer på honom som jag minns att jag fick av min kusin Emelie. Jag kunde titta på honom i timmar. Pussade på affischen för jag var så kär i honom. Såg titanic första gången när jag var 3-4år och grät när han dog. Känns sjukt töntigt att "vara kär i en idol" forfarande sitter kvar.
- Romeo oh Romeo varför är du Romeo?
tillägg: Jag ligger troligen och sover nu men ni alla andra är väl påväg till skolan(?) Jag börjar klockan 10 och slutar kring 4-5. Vi ses senare. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback