gästbloggar guden

tjenixen tjenare hejsan samuel här!
idag efter skolan for jag med kevin hem till linn och där är vi fortfarande för vi skulle göra kladdkaka och då när jag och kevin satt vid datorn skrek linn från köket då brände hon sig så klart... så då vart ju hon på världens bästa humör osv.. men då kom hennes pappa hem och skrattade lite åt hon och sa åt hon att skölja så hon gjorde det lite och medans bakade jag och hennes pappa kladdkakan som verkar bli kung så klart(jag bakade ju) men nu vart den klar så vi ska käka peace out/samuel

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahha samuel borde skaffa egen blogg

2010-11-24 @ 17:36:51
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback