skratt

Förstår mig inte på vissa personer,jag skrattar ihjäl mig!
du kanske vill ha lite svar.
1. Redigerar? vad menar du? sen när blev det fel att göra? Jag gör mig varken smalare eller fixar hyn. Ändrar ljus och kontraster, OCH JAG TYCKER DET BLIR FINT så deal with it!
2. sist jag kollade har nästan alla tjejer en och samma posé på varje bild, killar likaså, vet inte om du skaffade internet igår eller bara är efterbliven. Jag har visst en överläpp. Du har säkert många fel som gör att du ägnar din tid att hitta mina!
vet att jag kommer få skit för detta, men är less. less på idioter som tror sig veta massa skit. bara less. Jag överreagera en aning. men som sagt nu är jag less.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, du har en sånt bra ''självförtroende'' på bloggen, men du har fan inget i verkligheten.



Du FIXAR JU HYN PÅ VARJE JÄVLA BILD!

FAN LÄGG NER!

Du har fan inte bara fel på läppen utan hela du är ett stort enda fel.

2010-05-30 @ 09:23:17
Postat av: faster anna

Va är du för en jävla idiot som skriver så där???

Våga stå för vem du är din lilla mes!!!! Jag undrar hur bra du mår som säger så där o vilket jävla självförtroende du har???fegisssssssssssss

2010-06-01 @ 22:25:24
Postat av: Signe

Håller med dig, du har en överläpp och man får väl redigera så mycket som man vill. Men ska jag vara helt ärlig så ser det inte ut som du har nån redigering alls.(a) Själv gör jag ljusredigering också. Inget fel med det!

Ha det bra!:)

2010-06-02 @ 22:18:30
URL: http://signebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback