varför?

varför hamnar jag alltid i fel här i världen? Jag vill inte vara olycklig. Jag vill inte såra någon. Jag vill inte bli sårad, jag lyckas alltid bli det alltid. Jag ska aldrig bli kär igen. Dock vet jag att jag kommer falla pladask igen. och igen. För fel kille igen! Vart finns hjälpen då man behöver den. Jag vill kunna förlåta men tid behövs, från båda håll. Jag är less på vänta, vänta på bättre tider. Jag vill inte längre. Ska sluta tänka bara leva. Gå min väg. Jag kommer falla det är meningen med livet. Men inte nu. Nu klarar jag inte att falla igen. Nu ska jag försöka ta mig upp. Försöka sova utan mardrömmar. Jag älskar mina vänner tro inget annat. men när livet sviker är det bra att vara två, men min andra halva slutade förstå.

Kommentarer
Postat av: towää

skrivit den själv?

as fin isf!

2010-06-29 @ 22:59:57
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback