misslyckat

Hej, Är på så satans bra humör! Kvällen har bara varit lugn, drog med Emma, Tina och Sandra för att se på när alla fina gick in till balen! HAHA det pinsammaste under kvällen var att jag skulle smsa Emma som satt där fram i bilen men råkade skicka det till killen det handlade om! haha FELSMS.COM haha. Skriv hur mycke skit ni vill, oj juste min LÄPP som jag föravrigt haaar! ska faktist fixas så sluta tjata, ganska kul att folk tjatar om min läpp, haha kan ni inte säga att jag är tjock ist? eller det kanske jag inte är? nä läppen är bättre att haka upp sig på! keep it going! hare kung allihopa. Vem röstar på frågestund över helgen?!

Kommentarer
Postat av: anonymius

jag känner inte dig eller någonting, men jag tycker att det är sjukt hur folk ska behöva tracka ner på andra. det är absolut ingenting fel på dig, jag tycker att du är jättefin precis som du är :)

2010-06-03 @ 23:04:46
Postat av: Anonym

tjockis

2010-06-04 @ 23:38:32
Postat av: Anonym

lol du är snart som kissie opererar allt som de är fel på -.-

2010-06-05 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback