svar på frågestunden

man ser väldigt tydligt att du har dåligt självförtroende. varför har du det?
pga martin eller något annat?
vad är det värsta du vet?
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
bästa du legat med?
favoritställning?
hur ofta tvättar du håret?
favorit balsam/schampo?
färg på ditt hus?
vad ska du välja för gymnasium och vilken linje?
Om du va en superhjälte vad skulle ditt supernamn va och vilken superkraft skulle du haft?
har du haft sex med martin?
varför är du och Jenny ovänner?
hur kan det komma sig att du är så jävla fjortis nu och inte förr?
äru oskuld?
Vem är den bästa du haft sex med?
vilken är den största snopp du träffat på?
varför är jag så bäst?
hur gammal är du?
vad är din favorit maträtt?
vart går din drömresa?
vad fick dig att börja blogga?
vilka bloggar läser du?
vilka är dom bästa?
din bästa vän?
hur många läsare har du?:)
beskriv hur en snygg kille ser ut enligt dig.
vad använder du för smink?
hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
hur kan du vara så gaalet fin?
är jag snygg?:]
man ser väldigt tydligt att du har dåligt självförtroende. varför har du det?
pga martin eller något annat?
Jag tycker inte att jag har dåligt självförtroende? det är rätt bra, men min självkänsla är nog mindre bra.
och nej det är ingenting pga av martin haha

vad är det värsta du vet?
typ mycke grejer.. lite personlig

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Jag tycker den är as skön faktist!

bästa du legat med?
hemlis! sug på den

hur ofta tvättar du håret?
1-4 gånger i veckan

favorit balsam/schampo?
hum.. jag vet inte har alltid olika

färg på ditt hus?
gaaamm rött som alla svenska hus

vad ska du välja för gymnasium och vilken linje?
Har tänkt mig frisör så nu blire plugg!

Om du va en superhjälte vad skulle ditt supernamn va och vilken superkraft skulle du haft?
Inte för att skryta men det är jag som är catlady

har du haft sex med martin?
ja..

varför är du och Jenny ovänner?
Det är mellan hon och mig. skulle inte kalla det ovänner, vi har eler iaf jag har sagt upp kontakten med henne. tycker inget illa om henne men för mig känns det bättre för. Saknar henne ändå

hur kan det komma sig att du är så jävla fjortis nu och inte förr?
alltsåh vah? JAGH ÄR INTE FJÅÅÅÅRTIS? haha skoja, jag anser inte att jag är "fjortis" shit tror folk det måste jag skärpa mig.. fan också:(

äru oskuld?
JA haha..Kidding**

Vem är den bästa du haft sex med?
jag är ju oskuld

vilken är den största snopp du träffat på?
asså det var fan sjukt den var typ 52 meter

varför är jag så bäst?
FÖR ATT DU ÄR EMMA ARONSSON!

hur gammal är du?
15

vad är din favorit maträtt?
har typ ingen. pappas mat är bäst

vart går din drömresa?
NewYork med miljonbelopp i bak fickan

vad fick dig att börja blogga?
Jag vet faktist inte, tyckte det såg kul ut så kände bara för det var två år sedan nu

vilka bloggar läser du?
Läser seriöst alla bloggar skojar inte läser huuuuuur många som helst

vilka är dom bästa?
Victoria törnegren, Kissie(haha ja hon är grym), Lisaplace

din bästa vän?
Jag har flera stycken, min bästa vän som jag haft längst är nog Cajsa Nordahl

hur många läsare har du?
kring 150 unika per dag haha as lite jag vet.

beskriv hur en snygg kille ser ut enligt dig.
Det spelar ingen roll egentligen snygg är ett plus haha

vad använder du för smink?
Jag använder
- tre stegs conceler från makeup store
- Solpuder från Åhléns
- Ögonbrynspenna från H&M
- Dipliner från H&M
- Mascara falselash blablabla ni vet den feta

hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen?
beror på från 15-40 Minuter

hur kan du vara så gaalet fin?
tack! Men nä, alla är fina på sitt sätt

är jag snygg?:]
Klart du är liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasssååå,du tycker inte ngt illa om mig?:S

LJUGLJUGLJUG!

Vafan är du så jävla sur på mig isf?

Sakna? bullshit,är väl bara för att alla ska tro det är jag som gjort fel och inte du^^

2010-07-26 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback