sista gången

Sista konfan idag. Känner bara att jag kommer sakna ALLA äckligt mycket. Jag och Sandra har iaf teamat att tälta med alla nu i veckan! Sjöng även idag, och ni ska veta att jag har sjuuukt scenskräck alltså ni kan nog inte föreställa er galet. Men när jag skulle sjunga idag var jag typ inte nervös alls, och över 50pers i kyrkan ändå? dock sjöng jag sååååå jävla dåligt vet inte äns om jag vill lägga upp det skäms som fan. Plus att sandra failade med filmingen så an hör INGENTING åhhh så irriterande tur det var fler som filmade så får se om jag får tag i någon. Ikväll ska jag nog inte göra någonting alls? sjukt tråkigt.
NU: konfa bilder













Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete va stor näsa du har ;p

2010-07-08 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback