för jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu.

Dagbok 2010-07-23 08:50
Jag ger bort mitt hjärta alldeles för lätt. Jag ger bort det, hinner knappt blinka så får jag det tillbaka. Alltid samma visa alltid samma sång. Jag hänger på en livlina som är nära på brista. Hur ska jag orka ut enda till det sista? Livet är för kort för att haka upp sig på små saker. Just därför är kärlek stort för mig. Jag är som två meters våg stor i början men dör ut i slutet. En i mängden med andra ord.
Ur min dag bok: Jag ger bort mitt hjärta alldeles för lätt. Jag ger bort det, hinner knappt blinka så får jag det tillbaka. Alltid samma visa alltid samma sång. Jag hänger på en livlina som är nära på brista. Hur ska jag orka ut enda till det sista? Livet är för kort för att haka upp sig på små saker. Just därför är kärlek stort för mig. Jag är som två meters våg stor i början men dör ut i slutet. En i mängden med andra ord. Just den där som bara är en av miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback