för det är ju så

Hejhej, varit borta i stan hela dagen! sjukt vad trött jag är nu. Måste dock packa för ska bort imorgon = ingen uppdatering.

Jag och lollo for in till stan eller ja Ålidhem träffade trevligt folk. Träffade en ny vän som jag blev lite arg på inget jag ska ta upp här hehe. Lollo for hem jag for till Petra och umgicks med hon och Lalle. Musik och chill i någon timme. Morsan hämtade mig svängde förbi donken maaat. Nu är jag hemma, och ska packa.. *suck*.
Har tusen bilder att visa sen bara lollo har tid att skicka dom till mig, so long!

Kommentarer
Postat av: tina

FRÅGESTUNDEN ÄR IGÅÅNG!

2010-07-27 @ 09:54:11
URL: http://tbic.blogg.se/
Postat av: Isabelle

du är verkligen galet vacker!

2010-07-27 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback