you lost me

Hejhej. Ikväll ska jag iväg till obbola och umgås med vänner. Har som inte haft något intressant att blogga om senaste dagarna. Men kameran har används iaf. Så här är bilder från senaste dagarna.
Hängde hemma hos rebecca såg film pratade åt popcorn osv.
den här underbara söta 6åringen lill gurra kom och hälsade på mig igår! galen kille det dära
Igår kom den här filuren och sov hos mig inatt. Finns fler bilder men eftersom jag bara har två händer kan jag inte hålla för alla. Så två får duga. Var kul och allt det där. Måste bara säga att Linnea är bäst loveu.

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi loveu2

2010-12-29 @ 23:46:53
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback