vakan

Micke
Fick absolut ingen bra bild alls..
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. kvällen blev både hur bra som helst och absolut helt fuckad som helst. Jag och Katt busade lite så hennes mamma blev lite arg och helt plötsligt blev hon jätte arg och jag fick inte sova där.. så jag drog till leo efter många om och men. Så jag "sov" hos leo inatt. Leo somnade direkt och snarkade som tusan! sov inte en blund inatt. Klev upp vid sju och gjorde mig iordning sen bar det av till Katt igen och fixa hennes hår till Lucian. Dagen har varit hektisk så vid middagen kom jag på att jag inte ätit något. Är hemma nu och ska försöka få tag på någon som vill fara och se match med mig! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback