dag 03 - mina föräldrar

Min pappa heter Michael Uddberg (micke) finns dom som kallar han bosse också så det är helt ok. Jag kommer nog mer överäns med min pappa än med min mamma. Han har spelat TO (tactical ops) sen jag var 2år, det är nästan som cs. Så lite cool (nörd) är han ändå. Han är 44 sommar gammal. 3 månader yngre än min mamma. finns som inget att skriva om pappa. Han är bara pappa.
Min mamma heter Helen Hedlund kallas även Hariett och är ett kontrollfreak! som alla andra morsor alltså. Vi kommer oftast inte överens speciellt inte på morgonen. Hon är 44 år (som min pappa fast 3 månader äldre). Finns som inget att skriva riktigt. Dom är knäppa och kommer alltid att vara haha.
tillägg: Jag är dock inte lik någon av mina föräldrar. Jag är väldigt mörk av mig och det är ingen av mina föräldrar. Har faktist haft jätte många vänner som frågat om jag är adopterad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback